torsdag 30 maj 2019

Maj - Utdelningar

Då ser det inte ut att bli fler utdelningar som trillar in från portföljen denna månad så jag sammanfattar med totalt 15294:- från Berns-portföljen. Andra portföljer har gett betydligt mer och en del av den avkastningen kommer jag inom kort att peta in i Berns-portföljen. Sneglar på ett par olika aktier, men jag tror att det blir till att fylla på befintliga innehav innan jag faller till föga och plockar in något nytt. 3M skulle jag vilja dubbla mitt innehav i och Abbvie vill jag dels komma upp i jämn nivå, men gärna även i GrazingLadys mål-nivå. Vi får se.



Och nu undrar ni ju om jag har ätit på Berns...? Efter att ha varit på Aspire Globals årsstämma i grannhuset så tog det inte många dagar innan jag slank in på Berns Asiatiska för en rejäl fredagslånglunch. ÄNTLIGEN!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar