onsdag 26 oktober 2022

Utdelningar - September

 Efter semesterperioden brukar det dras igång med en massa afterworks, kickoffs, och allehanda fritidsrelaterade evenemang. För min del har det varit full rulle - resor, konferenser, föredragshållningar och (Humblebrag) prisemottagningar. Trevligt. Och som en bonus har jag knappt haft möjlighet att följa börsen, men vad jag ser så har inga innehav sänkt sina utdelningar, så jag utgår ifrån att allt rullar på enligt plan.

Räknar jag ihop utdelningarna för september, så får jag ihop det till 28698:-, att jämföra med förra årets 21450:-. Hittills i år landar det på 214 482:- för de första tre kvartalen i Berns-portföljen.

 

Frågan är om jag hinner ikapp Dividendbomber under det sista kvartalet? Challenge accepted!

 


Snart är det dessutom dags att räkna ihop de slantar som har trillat in under oktober. Om jag hinner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar